Dina Reffstrup, Jysk Fynske Medier
Dina Reffstrup er kommerciel chef hos Jysk Fynske Medier og ekspert i medier og markedsføring.
Lidt info om Jysk Fynske Medier:
Jysk Fynske Medier er en virksomhed dannet ved en fusion mellem Jyske Medier, Fynske Medier, Syddanske Medier og Midtjyske Medier.
Jysk Fynske Medier er landets næststørste mediekoncern med en budgetteret omsætning på 2 milliarder kroner og omkring 1600 medarbejdere.
Koncernen udgiver 13 dagblade med et læsertal på en gennemsnitlig hverdag på 438.000 og på en gennemsnitlig søndag på 316.000. Hertil kommer 57 ugeaviser med et samlet læsertal på 839.000, ligesom koncernen ejer 4 lokalradioer med et gennemsnitligt estimeret ugentligt lyttertal på 743.000.
Koncernen råder tillige over en bred palette af digitale medier med mere end 2 millioner månedlige brugere.
jfmedier.dk
Dina har bidraget til Markedsføringshåndbogen med gåde råd om annoncering i trykte medier.